Followers

Sunday, December 29, 2013

TestiMoni #2


Selamat petang semua, pas makan tadi, kenyang sampai nak terkeluar balik la pulak. macam-macam, lapar susah hati, dah kenyang pun susah hati jugak rupanya hehe. 

Uols tau tak Vitamin C nih sangat bagus untuk luka selepas pembedahan dan luka lepas bersalin?? Sebab dia proses membaiki luka uols dari dalam. Saya dua orang anak, Tuah dengan Melaty tu, lahir secara czer. Memang kena jaga elok-elok luka czer nih, silap-silap kang bernanah luka tuh laggii haru.

So masa dalam tempoh pantang, saya amalkan makan buah oren sunkist tu. Dah la baik untuk proses pelawasan, membaiki jugak luka dari dalam. Ingat cepat ker nak recover luka operation?? Tujuh lapis kulit ke siaattt nakkkkk..

Dulu, makan buah oren sunkist jer, sekarang no worries!! VITAMIN C dari Shaklee makan sehari sebiji jer. Cukup ker sehari sebiji?? Kalau buah oren paling koman kita makan sebiji kan, takyah pusing kepala nakkkk, sehari sebiji vitamin C Shaklee nih, bersamaan dengan 7 BIJI BUAH OREN. Mau sangkak perot nak telan 7 biji buah oren sehari?

So, uols yang masih lagi cari-cari vitamin apa yang bagus untuk baiki luka uols tu, do contact me.
xoxo.



can contact for futher information or for consultant before take:
ID : 1064521 Nor Myza
Phone Num : 0184014606
FB : Nor Myza

credit : Facebook NorMyza 




No comments: