Followers

Sunday, September 29, 2013

Ragam Student Ku


Pengalaman pertama mengajar susah untuk diucapkan.. Kenapa saya kata sukar diucapkan?
Kerana mereka ini lah yang mengajar saya erti ketabahan dari segi mental dan fizikal..
sekiranya saya tidak kuat dari segi emosi pastinya saya tidak mampu untuk mengajar mereka..



mereka ini datang dari latar belakang keluarga yang berbeza..
kiranya cara pergaulan dan ragam juga berbeza.. mereka merupakan pelajar intake baru so belang nya 
masih belum kelihatan (kata orang2 tua..hehehe)
kerana mereka mampu buat saya menangis dan itu adalah pengalaman yang akan saya ingati
sampai bila-bila...


tapi tak semua yang burukkan cumanya mereka ini masih mentah dan masih perlu belajar..
apa2 pon mereka ini sangat sukan bersukan.. mereka mempunyai semangat kesukanan yang tinggi..
mereka boleh kalahkan geng Senior dalam perlawanan futsal dan memenangi
tempat pertama dalam Kejohonan Futsal Prodigy :)


geng pemain Futsal


Good Job & Keep it Up, if you all maintain like this in your study,
im as your teacher believe that you will success with happy :)




Class Electrical Batch 1 2013




p/s :
please my dearest student, please behave your self and control your voice when at class.. 

ada rupa Cikgu tak :)


2 comments: