Followers

Sunday, September 1, 2013

31.08.2013



Pertama sekali nak ucapkan Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-56
semoga kita sama2 melindungi dan menjaga negara kita dari anasir luar yang hendak
menjajah negara kita..
hargailah jasa dan pengorbanan pahlawan dan nenek moyang kita yang
berkorban untuk selamatkan negara kita.



Dear Mr Sepet,
terima kasih sebab bawa saya jalan2 walupon sekejap ianya amat bermakna..
sweet sangat awak sanggup meredah hujan then ambilkan payung 
sebab xnak kasi saya y basah kena hujan..
tapi awak yg sakit balik batuk2 & sakit dada..
sebabkn sayang apa pon awk buatkn tuk saya...
hari ini (01.09.2013) seharian saya cuba call & sms awak tapi xberjawab langsung..
saya risaukan awak sebabnya smlm awak batuk teruk sangat..
cepat2 la sihat balik yea & tak nak awak sakit macam cuti raya lepas...
semoga ALLAH menjaga dan melindungi awak...AMIN..
gambar bersama masa event hari raya VTO Mei 2013



3 comments:

Cik Mun said...

selamat hari kemerdekaan :)

Hanif Idrus said...

Salam merdeka untuk awak juga

Kasih Lestari said...

Hai...Jemput Join

http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2013/09/september-giveaway-by-kasihlestariabadi.html