Followers

Friday, June 21, 2013

New TarGet




alhamdulilah, ALLAH masih memanjangkan umur kita sehingga hari ini..
SALAM JUMAAT..
lamanya tak mengupdate belog ini.. wah,buat macam ada yang membacanya...
apa2 pon, dah sebulan lebih setelah masuk untuk VTO..
kejap sahaja masa berlalu... tinggal lagi sebulan lebih sehingga 02.08.2013
untuk hari terakhir pembelajaran untuk menjadi seorang tenaga pengajar..


bagi yang tidak tahu apa itu VTO adalah Vocational Training Officer
boleh rujuk disini -->>Kursus VTO
diharap doa saya tercapai la untuk menjadi tenaga pengajar..


semalam (20.06.2013), roomate saya cabar saya untuk dapat lebih CGPA 3.00++
untuk VTO kali ini sekiranya saya dapat melepasi target tersebut, sekrianya saya
graduation nanti roomate saya akan hadiri konvo saya dengan membawa hadiah..



bukan hadiah yang membuat saya menanti tetapi cabaran yang diberikan..
insyallah akan saya usahakn nya dan untuk dapat keputusan yang lagi cemerlang 
dari DIPLOMA sebelum ini.
ini juga harapan dari MAMA yang tersayang untuk saya dapat kerja yang lebih baik...
insyallah... saya akan usahakn yang terbaik...




No comments: