Followers

Saturday, May 11, 2013

Happy Birthday to Me on May 10th





to me :) MISS CHOCOLATE :)





Alhamdulilah semalam (10/05/2013) genaplah umur saya yang ke-23....
OMG, cepatnya masa berlalu.. 
rasanya baru je semalam pergi lepak2 dengan kawan2 gegurlz untuk celebrate mybesday..
rupanya sudah 5tahun berlalu setelah melepasi zaman persekolahan iaitu SPM..
selepas zaman itulah bermulanya dunia "CAMPUS".
CAMPUS adalah tempat untuk melanjutkan ke peringkat yang lebih tinggi iaitu DIPLOMA..
alhamdulilah sekarang saya sudah memiliki setelah berhempas pulas belajar selama 3 tahun 
di JMTi (Japan Malaysia Technical Institite) iaitu dalam 
DIPLOMA TEK KEJ KOMPUTER SISTEM
DIPLOMA KEMAHIRAN MALAYSIA TAHAP 4(DKM
dan juga sedang menjalani untuk memiliki 
DIPLOMA LANJUTAN KEMAHIRAN KOMPUTER SISTEM TAHAP 5 (IT-020-5
+
VOCASIONAL TRAINING OFFICER TAHAP 3(VTO).


masa convo untuk ILJTM 2011di PiCC,Puterjaya

with my lovely  family. alhamdulilah dah berjaya menggengam segulung DIPLOMA


by the way, saya nak ucap terima kasih sangat2 pada yang wish semalam dan walaupon ada yang tak
tahu @ terlupa (padahal sengaja hide besday date dekat fb) tapi tak mengapa
sebab mereka juga ada ucapkan SELAMAT HARI LAHIR pada saya.
masih ada yang ingt pada saya.. ALHAMDULILAH...
dalam masa yang sama, semalam tiba2 rasa rindu dekat family sangat2.
tak tahu kenapa.. rasa sayu je apabila mymama tak call lagi untuk ucap besday..
rasa kekosongan & rasa nak balik rumah je(rumah Penang).
tapi selepas mymama call, alhamdulilah dh ok perasaan sendiri.
yang penting to my lovely friends, cik AINIE NOR  & cik ANA,
terima kasih sangat sebab ajak saya keluar semalam dan belanja saya semalam..
thanx cz cheers my day to be happy girls day only :) 
love you friends & xoxo :D

5 comments:

fandyz said...

Salam, Selamat Hari Lahir ke 23 semalam.. wish u hepi life.. =)

Lystra Lily said...

Happy birthday, semoga dipanjangkan umur :)

||aLeaSaRa|| said...

slmt ulg tahun kelahiran ye sis.smga usia dan kesihatan diberkati Allah,dimurahkan rezeki dan dipermudahkan sgla urusan dunia akhirat amin...

Lissa LaLissa said...

happy belated birthday., ^^ semoga panjang umur di murahkan rezeki.. ^^

Hanif Idrus said...

Ini mesti petah ckp Jepun ni.....kikikki.
Happy besday sweet 23 utk awak.