Followers

Monday, April 29, 2013

Kehidupan sepanjang Cuti Semester


Salam sejahtera & 1 Malaysia.. 
Memandangkan dah dekat dengan PRU-13 so ramai la yang memberikan pandangan
mengenai parti yang bertanding.. Maafla kalo kata ada yang terasa,tetapi bagi yang terlalu 
fanatik & obses dengan parti masing2, kadang2 ianya membuatkan pembaca merasa annyoing 
bila melihatya sama ada di facebook or di dada akbar.
So harap dapat mengundi untuk parti yang terbaik untuk menguruskan kerajaan di Malaysia..


Back to our story, memandangkan pratikal dah habis pada 29.03.2013 yang lepas di 
Scrap Computer Trading, Shah Alam.. Wow,hampir genap sebulan jugak la berada dirumah..
Sebelum balik lagi dh plan nak keja bukan apa malas nak membela badan je..
Mula keja pada 02.04.2013 - 25.04.2013, mulanya ingat agak kekok la sebab dah lama tinggal
akan kerja ini lebih kurang 3tahun yang lepas.. Tetapi ternyata saya masih tidak melupakan
basic untuk menjadi cashier..hehehe


Yang pasti,ianya akan meninggalkan seribu kenangan yang tak mungkin dilupakan kerana
staff di KFC Bukit Minyak sangat2 peramah & caring. Even saya masih baru tetapi mereka hormati 
saya sekiranya ada kesilapan yang saya buat. Walaupon tak sampai sebulan kenal tetapi terasa
amat rapat tak kira sama ada staff atau manager.

Alhamdulilah saya dapat CMS 100% dari misteri customer. thanx kerana berpuas hati dengan service
yang saya berikan. hope ley dapat lagi la even saya dh tak kerja di KFC bukit minyak lagi..


  please try this new product Korean Crunch Chicken


Hai, im new cashier at Restoran KFC Bukit Minyak


wif iera



wif imah



geng yang dah nak habis kerja dibaris depan hanya Ikhwan,me,azrel



im aina :)



souvenier from my sis aka Cik Am from ClubMed


alhamdulilah rezeki CMS 100% thanx mystery customer :D









No comments: