Followers

Monday, February 11, 2013

New Update



Salam sejahtera buat semua & selamat petang. 
tak lupa juga Gong Xi Fa Chai buat yang beragama buddha dan berbangsa Cina
 

adakah anda merindui saya? 
[berangan seperti diri ini femes barangkali :) padahal entry dan penulisan tidak sehebat mana]
~ hanya bermonolong sendirian ~


maafkan saya kerana dah lama tak mengupdate entry di belog ini. 
bukan saya nak beri alasan tetapi ada beberapa sebab saya tidak dapat mengupdate entry  +
nak membalas semula kunjungan sahabat-sahabat yng berkujung di belog ini.
saya mengucapkan terima kasih pada yang sudi berkunjung ke sini..


FYI, saya baru mula pratikal bermula 07.01.2013 yang lepas. 
walaupon pratikal ini macam kerja but penatnya tak terkira tambahan masa hari 1st kerja.
standard masa kerja jam 0900- jam 1800 then balik rumah kadang-kadan tak tentu masa then malamnya
g bersukan sebentar (main badminton). kira-kira dala jam12mlm baru balik rumah. so tiada masa disini :(
walaupon kerja tak banyak pada minggu pertama tetapi penatnya terasa sehingga kerumah.
tambahan pula di rumah sewa tiada internet menambah kesukaran untuk mengupdate di belog.
 
 
even ramai yang dah menggunakan smartphone seperti blackberry,samsung,iphone,htc dan lain-lain lagi.
tapi bagi saya buat masa sekarang agak susah untuk saya mendapatkannya disebabkan 
masalah-masalah tertentu yang memerlukan(kewangan) saya untuk gunakan pada perkara yang lain.
saya juga meninginkannya tetapi belum masa yang sesuai.
hopefully dapat dalam masa yang terdekat..
AMIN.. doakan la ea...



No comments: