Followers

Tuesday, January 1, 2013

Twenty Thirteen (2013)


Selamat pagi dan selamat tahun baru 2013 untuk semua.. 
Alhamdulilah kita masih diberi peluang untuk bernafas dibumi ALLLAH ini.. Syukur dan alhamdulilah. Semoga azam yang kawan-kawan buat sekalian akan tercapai,INSYALLAH.. 
Kalo ada azam boleh la share dengan saya, juz letak link blog di petak komen yea :X
Sepanjang tahun 2012 banyak perkara yang terjadi dan secara tidak langsung ianya mejadi 
pengalaman dan kenangan bagi saya.. Ada suka dan duka sepanjang tahun 2012 dan ianya membuatkan
saya matang dalam menghadapi cabaran akan datang. Semoga tahun 2013 ini akan memberi sinar
pada saya untuk sy lalui dengan semangat yang ada.. AMIN.. 
Azam saya adalah :
[+] Semoga dipanjangkan umur dan diberi kesempatan untuk menambah 
amalan..AMIN (setiap kali bangun tidur)
[+] Untuk berbakti dan membalas jasa  Parents saya (setiap kali bangun tidur..hehehe)
[+] Untuk menghabiskan Dip Kemahiran dan memperolehi sijil DLPV + VTO
[+] Mendapat kerja (INSYALLAH)
[+] Berjimat cermat dalam menguruskan kewangan (pantang tengok pada link blog, 
fb yang menjual secara online termasuk baju, tudung, aksesori)
[+] Maintain untuk kurus


disebabkan sy meminati SHINee so saja nak ucap SELAMAT TAHUN BARU 2013

No comments: