Followers

Saturday, December 29, 2012

Mood Bercuti




Selamat Sejahtera dan Selamat Berhujung minggu.
wah,sedar tak sedar dah nak hampir ke penghujung tahun 2012 yea.
ada tak azam yang dibuat awal tahun dulu sudah tertunai or dibiarkan begitu saja..? [boleh kongsikan disini]
kalo saya ea, tak sure pulak azam yang dibuat sudah tertunai or belum. rasa macam saya dah lupa..


untuk pengetahuan semua (F.Y.I), saya dalam mood bercuti.. YEAY boleh berehat dirumah setelah penat
berhempas-pulas menyiapkan FINAL PROJEK + THESIS. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar walaupon banyak masalah dan ujian yang diberikan... 
boleh rujuk sini untuk mengetahui apa yang saya buat -->> Harap Maaf , Terharu Akan Sokongan Parents 
tapi hampir seminggu bercuti then minggu depan dah nak masuk balik untuk latiha industri..so sad sebab cuti kejap sangat.



disebabkan mood bercuti + mood dah selesai tugas sebagai pelajar DIP LANJUTAN SISTEM KOMPUTER di CIAST so aktiviti yang lama telah kembali... I LOVE KPOP... tetapi saya bukan jenis FANATIK pada K-POP yea sebab saya pon masih layan lagu MALAYSIA.
saya menghentikan mood korea ini sejak awal tahun ini untuk memberi tumpuan pada PROJEK saya..
faham-faham saja la kalo layan drama korea ini, mahu tak mahu kena habiskan untuk mengetahui ending drama tersebut. 

so kepada anti-kpop sila jangan berada disini



No comments: