Followers

Tuesday, October 9, 2012

Rezeki Saya Dari Dear.PINK.Wardrobe






seperti sebelum ini di entry Rezeki Oktober#2  ini, 

saya telah memenangi GA dari  Dear.PINK.Wardrobe

alhamdulilah rezeki saya..

 dan hari ini sis Hanie menghantar sendiri hadiahnya kepada saya...

thanx sangat2 yer sis sebab bersusah payah meneghantar kepada saya..


hadiahnya sangat2 awsome la... i love it... sangat2 cantik...
gambaran dekat dress



full dress with hijab paddle pop
boleh ke sini untuk membeli secara online di Blog

or 

terus ke Page Dear.PINK.Wardrobe



Material : Lycra mix Chiffon
(Dress Syazreen dah restock ! and more colours available ! :) 

Length : 140 cm
Price : RM 70

Postage : RM 6 (Pen. Malaysia) & RM 9 (Sabah & Sarawak)
Free Size : Fit S - XL






ada macam2 kaler untuk pilihan dress ini... 

so kalo berminat sila ke blog 




or 








No comments: