Followers

Sunday, June 3, 2012

Begini caranya by Sam & Yana [now my fav song]


 lirik lagu begini caranya, video lagu begini caranya, lirik lagu yana sam, lagu yana sam, video lagu yana sam, lagu yana samsudin shaheizy sam, lirik lagu yana samsudin shaheizy sam, video lagu yana samsudin shaheizy sam, lagu melayu baru 2012, lagu yana samsudin, lagu shaheizy sam,Yana Samsudin Shaheizy Sam
clik gambar nak ke web asal ;)

LIRIK LAGU YANA SAMSUDIN SHAHEIZY SAM – BEGINI CARANYA
LAGU MELAYU BARU 2012

(L)
Aku Tak Bisa Menyatakan Perkataan
Kelu Lidah Bila Berdepan Kamu

(P)
Aku Percaya Pada Naluri Hatiku
Yang Nyata Sudah Ada Depan Mata

(L)
Tapi Aku Masih Belum Mengenalmu
(P)
Untuk Menikmati Rasa Sebenar-Benar Cinta

Chorus
(L)
Aku Tahu Di Mana Nak Cari Cintamu
Di Sini Tak Mungkin Mengalah
Dengan Apa Yang Mendatang

(P)
Yang Ku Tahu
Kucuba Yang Terbaik Untukmu
Yang Indah Jadikan Kenangan
Yang Duka Perbetulkan

(L)
Begini Caranya Bagi Diriku
(P)
Caranya Bagi Diriku


miss chocolate-->> pendapat sy best cita nie AKU ADA,KAU ADA..
yg bestnya dorang wt kt korea.. salah 1tempat idaman nak g iaitu korea..
wow...bestnya kalo dapat g sana..
apa lagi,cepat2 la serbu panggung n tonton cita ini...
sam sangat2 comel gila dalam cita nie... yana pon comel jugak bial dya marah...hehhe

No comments: