Followers

Wednesday, December 28, 2011



Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih 
yang lebih ngeri daripada putus cinta. 


Cinta akan hidup bersama dengan waktu, apabila waktu itu mati, 
maka matilah cinta itu. 


Cinta sejati  ialah apabila kita masih mampu tersenyum, 
sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi. 



Kahwini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita
 
mencintai diri orang lain. 

Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi

 tidak menyintai diri kita 


kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri 

daripada mengubah pendirian orang lain.



 Soal cinta adalah soal hati. Ia juga soal jodoh.
 Manusia hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita. ♥

Tuesday, December 27, 2011

Jodoh Itu Rahsia ALLAH

Jodoh Itu Rahsia ALLAH. Sweet Kan ALLAH? DIA Nak Bagi Kejutan Dekat Kita..~ :)

☻♥☻
/█\/█\
.||.||.
SEKUAT mana kita SETIA.
SEHEBAT mana kita MERANCANG.
SEJAUH mana kita MENUNGGU.
SEKERAS mana kita BERSABAR.
SEJUJUR mana kita MENERIMA pasangan.

Jika ALLAH tak menulis jodoh dia untuk b'sama dgn kita..kita tetap tak kan b'sama dgn dia..
x da yang kebetulan melainkan semuanya telah dirancang..
dan s'ebaik2 yang merancang Itu adalah ALLAH s.w.t..
Maha Perancang Segalanya.. ♥

♥ Wifi & Bluetooth ♥


Perempuan :Seperti WIFI 

Dia sentiasa AVAILABLE untuk semua rangkaian.

Tetapi hanya akan CONNECT dengan rangkaian yang paling kuat. 

♥Lelaki : Seperti BLUETOOTH .

 Dia akan CONNECT dengan mu bila kamu disampingnya . 

Dan akan SEARCH rangkaian lain apabila kamu jauh darinya ♥

Saturday, December 24, 2011

Khasiat AL-FATIHAH


‎1. Untuk membuatkan seseorang (suami anda, isteri anda, anak2 anda) supaya sentiasa ingat dan kasih pada anda :

* Bacalah surah al-Fatihah 14 kali sebelum tidur.

2. Untuk mengubati penyakit yang kritikal:

* Baca surah al-Fatihah 41 kali dan tiup pada air
* Minum air tersebut dan mandi menggunakan air tersebut.

3. Untuk merawat masalah sakit kepala / sakit yang berkaitan dengan otak:

* Baca surah al-Fatihah 7 kali sambil mengusapkan kepala orang yang sakit tersebut.
* Lakukannya 1 kali sebelah pagi dan 1 kali sebelah malam setiap hari tanpa gagal.

4. Untuk mengurangkan kesakitan yang melampau:

* Baca surah al-Fatihah 3 kali dan tiupkan dalam segelas air dan minum air tersebut.
* Kemudian, baca surah al-Fatihah sambil mengusap ditempat yang berasa sakit tersebut.

5. Untuk menghentikan bayi / anak kecil yang sedang menangis (samaada menangis ditengah malam atau pada bila2 masa sekalipun):

* Baca surah al-Fatihah 7 kali sambil mengusapkan kepala bayi/anak kecil tersebut.

6. Untuk merawat luka2 kecil: Contohnya luka terkena pisau, luka disengat tebuan, darah keluar tak berhenti, jari terkepit pintu dan sebagainya…)

* Baca surah al-Fatihah 3 atau 7 kali
* Kemudian, gunakan ibu jari, ambil sedikit air liur dari bahagian
“langit-langit” dan gosokkannya pada kawasan yang terluka tersebut.

Friday, December 23, 2011


dear,
i want u to know that im always be with u what ever happen
always be at ur side...
im trust u..
i hope you know how im felt to you...
my feeling to you...
im know you as you are...


im always3 love you...
im hoping that you never let me go what ever happen..
please stick with me..


i hope u never ignore me when you at your luvly home,
wif you family, ur friend..
and when you far3 away from me.. :(
hope u always remember me & love me...
i will really2 missing you on these 2weeks (semester break) 

Tuesday, December 20, 2011

untukmu wanita.....



Wahai GADIS , apabila KAMU
BERKAWAN dengan INSAN
bergelar LELAKI , INGATLAH ,
ADA DUA PILIHAN yang
TERBENTANG iaitu ,
PERTAMA , KAMU MENJADI
seperti KELAPA . MUDAH DI
PEROLEH , DI PARUT , DI PERAH ,
DI AMBIL SANTANNYA , selepas
itu , HAMPASNYA DI BUANG .
...
Dan ,
KEDUA , KAMU MENJADI seperti
MUTIARA . BERADA DI DASAR
LAUTAN , TERSIMPAN RAPI ,
DILINDUNGI KULIT , BUKAN
SENANG DI LIHAT apatah lagi
MENDAPATKANNYA . HANYA ,
ORANG yang BERTUAH DAPAT
MEMPEROLEHINYA .

Sunday, December 18, 2011

Awak dan Saya...


ANDA BERDARAH “B”….
Kamu seorg yg trendy dan suka bersosial.Kamu masih belum bersedia utk menjadi isteri dan ibu.Individu ini tidak gemar tinggal di rumah sepanjang hari.Kamu kerap menghabiskan masa bersama teman2 dan bijak membawa diri.Dalam pada itu kamu berusaha memperbaiki diri utk menjadi seorg ibu dan isteri yg baik.Kadangkala,kamu agak egois,namun krn kamu sangat mempersona,teman dan suami tidak sampai hati untuk memarahi kamu.Satu perkara lagi,kamu adalah individu yg boros.Awas!!!…

SI DIA BERDARAH “O”…
Sekiranya calon suami kamu memiliki jenis darah dari kumpulan ‘O’ ,kamu perlu persiapkan diri kamu dari segi mental.Berkemungkinan besar si dia boleh berubah hati setelah mendirikan rumah tangga nanti.Ketika sedang hangat di lamun cinta si dia mungkin terdiri dari kalangan individu yg romantis dan sering melindungi kamu.Namun setelah mendirikan rumah tangga,biasanya individu ini hanya berbicara dgn kamu berkenaan hal yg penting sahaja.Tapi kamu jangan menuduhnya tidak mencintai kamu kerana sememangnya si dia tidak dapat menguruskan banyak hal dlm satu masa.Jangan bimbang,dia tetap mampu menjadi suami dan bapa yg baik..Jadi kamu masih boleh bergantung hidup pada si dia.Selain itu golongan ini juga terdiri dari individu yg sentiasa bekerja keras.Berhati2 dalam komunikasi korang.jika kamu tidak menghormatinya dan beranggapan si dia itu tidak boleh di harap pasti si dia terus merubah sikapnya kpd seorg yg pemalas!!…

p/s: cam mana nie ea...? hmm

my dear


 to my dear love,
this my heart I give to you... 
please take care of my heart..
love you so much...

…..*..lovelovelo…*

…*..lovelovelove….*

..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
...*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..*



then you reply this... so sweet..really2 love u n miss u..


..*..missu mis u…*
…*..missu missu….*
..*.missu mis u miss u…*…………….*….*
.*.missu misu miss u…*……… *..miss u….*
...*..missu miss u miss u…*….*…miss u mis u.*
*.. missu mis u mis u missu…*….*…missu mis u.*
.*..missu missu miss u mis u*..*…missu mis u…*
..*…miss u miss u miss u..*…missu miss u…*
…*….miss u mis u miss u miss u miss u …*
…..*….missu missu mis u mis u mis u…*
……..*….miss u misu miss u mis u…*
………..*….missu miss u mis u…*
……………*…missu mis u….*
………………*..miss u…*
…………………*…..*
………………….*..*

Saturday, December 17, 2011

Petua Untuk Menyayangi Seseorang


1. Sayangi dia dengan hati, bukan dengan perasaan. Jika anda meletakkan sesuatu perhubungan berdasarkan perasaan, ianya akan gagal kerana perasaan sentiasa berubah dari masa ke semasa.

2. Sayangi dia seadanya. Dia sememangnya seorang yang istimewa dan biarkan ianya kekal begitu. Jangan sesekali terfikir untuk mengubah apa-apa tentang dia kerana sekali anda mengubah, selamanya anda akan terus mengubah dirinya. Tentu anda masih ingat, anda terpikat padanya kerana dia adalah dia. Maka, tiada alasan untuk anda mengubah dia untuk menjadi seseorang yang lain.

3. Sayangi dia sepenuh hati. Sesungguhnya dia telah banyak berkorban untuk anda. Dengan kelebihan yang ada padanya, dia berpeluang untuk menjalin hubungan dengan seseorang yang lebih sempurna tetapi demi cinta, dia telah memilih diri anda. Maka, jangan sesekali cuba untuk mempermain-mainkan keluhuran cintanya.

Friday, December 16, 2011


Allahu Rabbi 
aku minta izin 
Bila suatu saat aku jatuh cinta 
Jangan biarkan cinta untuk-Mu berkurang 
Hingga membuat lalai akan adanya Engkau 

Allahu Rabbi
Aku punya pinta
Bila suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah hatiku dengan bilangan cinta-Mu yang tak terbatas
Biar rasaku pada-Mu tetap utuh
Allahu Rabbi
Izinkanlah bila suatu saat aku jatuh cinta
Pilihkan untukku seseorang yang hatinya penuh dengan
kasih-Mu
dan membuatku semakin mengagumi-Mu
Allahu Rabbi
Bila suatu saat aku jatuh hati
Pertemukanlah kami
Berilah kami kesempatan untuk lebih mendekati cinta-Mu
Allahu Rabbi
Pintaku terakhir adalah seandainya kujatuh hati
Jangan pernah Kau palingkan wajah-Mu dariku
Anugerahkanlah aku cinta-Mu…
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu
Amin….!

cpy frm ~PadaMu Ku Bersujud~

Sabarlah Wahai Hatiku


wahai hati...
sabarlah...sabarlah...sabarlah..
belum sempat luka mu nak sembuh disebabkan hal yg lalu,
hal yg sekarang sepertinya akan berulang...
maafkan ku kerana membuatkn kamu sakit lagi...
kesakitan demi kesakitan yg perlu kamu lalui...


ak tahu kamu kuat...
aku tahu kamu boleh laluinya lagi..
sebelum ini telah kamu laluinya,insyallah sekarang pon kamu boleh laluinya lg..
insyallah...


sekiranya hatimu masih sakit, luahkan lah pada ALLAH...
DIA selalu akan mendengar masalah mu tanpa jemu...
jangan jauh dari DIA...
dekatkan selalu hatimu & jiwamu dengan DIA..


jangan biarkan emosi menguasaimu..
fikirlah secara rasional & waras...
semoga perkara yang lama tidak akan berulang lagi...
semoga hati dan jiwaku dapat lalui segala ujian & cubaan dengan sabar, tawakal & redha..


Coretan di Pagi hari..


   

mood : dont know... feel blank :(
felt that

i just can say this :-/

Monday, December 5, 2011

♥ Kamu dan Saya..♥

  Kamu dan Saya.. 

JANUARI
bercita-cita tinggi dan orangnya serius
suka melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
peka dengan setiap yang dibuat nampak keuntungan
suka smart, kemas dan teratur
sensitif, berfikiran mendalam
pandai mengambil hati orang lain
pendiam kecuali setelah dirangsang
agak pemalu, daya tumpuan yang sangat tinggi
mudah mendisiplinkan diri sendiri
badan sehat tetapi mudah diserang selesema
bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkanya
cukup sayang kepada kanak-kanak
suka duduk di rumah
setia pada segalanya
rajin belajar dan kemahiran sosial
sikap cemburu yang sangat tinggi



MEI
Keras hati dan degil
kuat semangat dan bermotivasi tinggi
pemikiran tajam
mudah marah jika tidak dikawal
pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian
perasaan yang sangat mendalam
cantik dari segi mental dan fizikal
tidak perlu dimotivasikan
tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain
mudah dipujuk
bersikap sistematik ( otak kiri )
suka berangan
kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas dihati orang lain
mudah diserang penyakit di bahagian telinga dan leher dan lemah sistem pernafasan
daya hayalannya tinggi
pemikiran yang tajam
pandai berdebat
fizikal yang baik
suka sastera, seni, muzik dan melancong
tidak berapa suka duduk dirumah
tidak boleh duduk diam
tidak ppunya ramai anak
rajin dan bersemangat tinggi
agak boros

Sunday, December 4, 2011

14 perkara sunat dilakukan pada hari Asyura


‎14 perkara sunat dilakukan pada hari Asyura - 10 Muharram, selasa,6/12/2011, LUSA (M'sia) 

1) Melapangkan masa/belanja anak isteri. Fadilatnya - Allah akan melapangkan hidupnya pada tahun ini.

2) Memuliakan fakir miskin. Fadilatnya - Allah akan melapangkannya dalam kubur nanti.

3) Menahan marah. Fadilatnya - Di akhirat nanti Allah akan memasukkannya ke dalam golongan yang redha.

4) Menunjukkan orang sesat. Fadilatnya - Allah akan memenuhkan cahaya iman dalam hatinya.

5) Menyapu/mengusap kepala anak yatim. Fadilatnya - Allah akan mengurniakan sepohon pokok di syurga bagi tiap-tiap rambut yang disapunya.

6) Bersedekah. Fadilatnya - Allah akan menjauhkannya daripada neraka sekadar jauh seekor gagak terbang tak berhenti-henti dari kecil sehingga ia mati. Diberi pahala seperti bersedekah kepada semua fakir miskin di dunia ini.

7) Memelihara kehormatan diri. Fadilatnya - Allah akan mengurniakan hidupnya sentiasa diterangi cahaya keimanan.

8) Mandi Sunat. Fadilatnya - Tidak sakit (sakit berat) pada tahun itu. Lafaz niat: "Sahaja aku mandi sunat hari Asyura kerana Allah Taala."

9) Bercelak. Fadilatnya - Tidak akan sakit mata pada tahun itu.

10) Membaca Qulhuwallah hingga akhir 1,000X. Fadilatnya - Allah akan memandanginya dengan pandangan rahmah di akhirat nanti.

11) Sembahyang sunat empat rakaat. Fadilatnya - Allah akan mengampunkan dosanya walau telah berlarutan selama 50 tahun melakukannya. Lafaz niat: "Sahaja aku sembahyang sunat hari Asyura empat rakaat kerana Allah Taala." Pada rakaat pertama dan kedua selepas Fatihah dibaca Qulhuwallah 11X.

12) Membaca "has biallahhu wa nik mal wa keel, nikmal maula wa nikmannaseer". Fadilatnya - Tidak mati pada tahun ini.

13) Menjamu orang berbuka puasa. Fadhilat - Diberi pahala seperti memberi sekalian orang Islam berbuka puasa.

14) Puasa. Niat - "Sahaja aku berpuasa esok hari sunat hari Asyura kerana Allah Taala." Fadilat - Diberi pahala seribu kali Haji, seribu kali umrah dan seribu kali syahid dan diharamkannya daripada neraka.

My Feeling RIght Now

:: My Feeling Right Now ::






p/s: this my feeling write now...
im sorry i cant talk,i cant sms with u...
im really2 sory.. 
i didnt mean that to do like that...
really2 sory..
thnx alot cz u have to be patient with me because of my attitude... :(
my heart really2 hurt... im sorry..
thats not your fault but mine...

Budak2 yg lahir pd thn 80/90an


Budak2 yg lahir pd thn 80/90an, mesti ingat mase skola rendah dulu: -

* Kat skola ade salesman jual buku cerita. ari ni bg list, esok mintak duit beli walaupun cerita 

buku tu dah tau. salesman susu pon camtu gak.

* Kat library, budak2 mmg baca buku tp just tengok gamba je. bile ade program Nilam, 

sebok semua nak pinjam buku.

* RMT kat skola mkn x best, tp yg berduit pon join RMT, x phm....

* Pakai... pensel box yg bole bukak dpn blkg, pastu ade sharpener kat tgh2 die. * *Main lwn

 pemadam, syg nak guna utk padam. padahal itu fungsi sbnr, utk padam!

* Pakai pembaris yg bergerigi, kat dlm ade air pastu ade bende berkilat dlm air tu.

* Cikgu pakai pembaris kuning pjg. Ade pemegang kat tgh2 tp x penah nmpk cikgu pegang 

pon kat situ.

* Bulu ayam jd ramping krn sering dijadikan rotan.

* Main game 2D. super contra, super mario, street fighter, sume pakai tape.

* takut BCG tp lepas inject poyo la pulak...

* Balik skola beli JoJo xpon Dendang. Tora pon best gak. Beli se mata2 nak mainan, coklat 

die x mkn pon.

*Mainan paling popular:Tamiya(Dash yunkuro)

* Kasut berlampu kat tapak, yg iklan die kat tV bole tembak alien tu...

* Siri kartun;DRaGON BALL, power rangers, ultraman, ninja turtles, Thundercats, maskman,

 Gaban dan mcm2 lg...

Friday, December 2, 2011

TARIKH LAHIR ANDA

 

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1
Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2
Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3
Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4
Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5
Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6
Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7
Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8
Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

no.1
—-
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
—-
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
—-
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6
—-
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
—-
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8
—-
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
—-
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 6.

#compare lah dgn pasangan anda..sekadar renungan#
 

me :




you :

sometimes I forget to reply
sometimes my sms doesnt reach u
but it doesnt mean I forget u
I'm just giving time to MISS me
every SMS is a SYMBOL of REMEMBRANCE


I smile when i see you, 
I smile when i talk to you, 
i smile when you poke me, 
I smile when you're near me, 
I smile when you look at me, 
I smile when I think of you, I smile for you.

 But the one time I'm truly happy is when I make YOU smile back. :-)

p/s mydear : like this so i put in my blog.
when im miss you i just loo it back

('G_G) ♥ (Q_Q')



Remember me and bare in mind


A faithful girl is hard to find


This is always good and true


So dont go changing old for new!


p/s:like this so i put in my blog.
when im miss you i just loo it back