Followers

Monday, August 22, 2011

HomeSick

selamat petang...
annyeonghaseyo ^-^
mood: xsabar nak balik Penang... !!!!!
counting days to back home...
so sad...

this week maybe maybe not my day cz somethng miserable in my mind...
i dont like it...
its distratcing me... OMG... please go away..
dont feel like to smile, to talk,to be happy 
jz silent is better!! 

Friday, August 19, 2011

Kelas Ganti

selamat petang ...
sory cz jarang mengupdate di Blog nie...
mood menulis belum datang...


arhhh... kena perlu ada kelas ganti esok...
adui...
baru plan nak g jalan2 ke Jalan Tunku Abdul Rahman (Jalan TAR)
tuk shoping baju raya...
kenapa la xganti jer pas raya... :(
ramai student yang nak kuar esok ke K.L tuk shopping baju raya..

k lah saja nak menulis nie ja...
nak luahkan apa yang terbuku dihati... (=0=)

p/s:  sempat x pegi petang...sure ramai kn... :(

Besday Gurlz :NANA:


Happy Birthday Wishes

The more candles, the bigger the wish.
Wishing you everything happy for your birthday.
Wishing you miles of smiles in the coming years.
Wishing you all the best for your Birthday.
May all your dreams and wishes come true!
Wishing you all the fun and excitement that only birthdays can bring.
Wishing you all the best on your speacial day.
Wishing you a cheerful birthday.
Best wishes on your birthday and throughout the coming year.
Wishing you a Happy Birthday and many more to come.
May the best of your wishes be the least of what you get.
Wishing you a happy and prosperous birthday and a sweet night of birthday dreams.


HAPPY BIRTHDAY NANA
Happy Sweet 21, on 14 ogos 2011 

sory yea pix nie telah di CROP ^-^

ahad lepas on 14 ogos 2011, sy, EMAN, AINI ngan APIZ telah keluar membawa 
Besday Gurlz berbuka puasa di luar...


thanx to EMAN cz ambil sy & AINI di Bukit Jelutong then terus 
ke Asian Cafe di Subang,,
sampai nak tertidur la menunggu Eman ambil kitaorg...
nasib baik xmerajuk... [hahha...poyo la sgt sampai nak merajuk2..]


so bila dh sampai di Asian Cafe, kami y gurlz2 nie kureng sikit la bab2 nak memilih ikan..
Eman kata dya nak belanja  IKAN BAKAR...
so yummmmmmmmmmyyyyyy!!

ikan pari bakar...sedappp!!

ikan siakap 3rasa... memang sedap

then kami y gurlz2 nie g la round2 kt sekitar tempat makan tue..
then nampak kedai KOREAN FOOD..
rasa mcm teringin jer nak makan...[was2 la cz maybe non halal]
sje la tengok MENU then nampak MUNDU (dumpling)..


cik Nana nie sebut la... ooo nie la MUNDU..
then Owner tue kata... : MUNDU xboley makan, ada B***...
[oppss... bukan teirngin pon nak makan...]

kelakar pon ada gak...
nie terpengaruh ngan drama2 korea la tue pasal y
 boley pi usha2 menu kt Korea Food


meh kita layan saja la gambo2 dibawah nie yea.... ;)

apis dengan muka Comelnya & Eman yang pemalu....

makan slow2 la..jangan gelojoh2...

muka2 kelaparan....oppsss 

thnx to Eman ;)... lain kali kitaorg belanja ko lak kay ^-^

Apis makan menunjukkan betapa laparnya sampai tinggal tulang ikan jer...
[jgn marah yer..melawak ja..]

Apis with Besday Gurlz, NANA...

sy & cik AINI menunggu dengan sabar waktu untuk berbuka...

then setelah habis berbuka... 
berbincang kemana tempat yang harus dituju.... kami ke I-CITY...
im so excited cz this my 1st time going there...
kawan2 y lain pernah pegi la...
tiket yang dikenakan hanya RM1 untuk bulan Ramadhan....


apa yang menarik di i-CITY???
cahaya lampu yang berwarna warni di sekeliling pokok2...
means nampak pokok yang berwarna warni la... (",)


malas nak cita panjang2 la so layan jer pix dibawah nie...




Seahorse here we come

bersama gajah yang chumel ;P

Cik Aini yang bergaya

bersama Besday Gurlz... perangai kanak2 terserlah apabila nampak kamera... ('',) 

APis bersama Mario

APis berjumpa dengan KEMBAR nya...
"ENcek Jaket Kuning berjumpa dengan Encek Panda"

apis...laju lagi... [terasa seperti menunggang kuda]

colorful

kanak2 yang baru datang ke i-CITY

Merah sja CIk Aini nie... ;P

ish2... Apis nie la... !! Tengok  Eman baik jer... (",)
Finally ada jugak gambar Eman nie... Malu sangat nak ambik gambar...

p/s: best sangat dapat kuar balik dengan geng2 JMTi... rindu JMTi...
hopefully boley kuar lagi macam nie... ^_^

Saturday, August 13, 2011

Just want to share


Birthday - Colour Nature

December 23rd - January 1st Red
January 2nd - January 11th Orange
January 12th - January 24th Yellow
January 25th - February 3 Pink
February 4th - February 8th Blue
February 9th - February 18th Green
February 19th - February 28th Brown 
March1st - Match 10th Aqua
March 11 - March 20th Lime
March 21 satu Black
March 22 nd - March 31st Purple
April 1st - April 10th Navy
April 11th - April 20th Silver
April 21st - April 30th White
May 2nd - May 14th Blue
May 15th - May 24th Gold
May 25th - June 3rd Cream
June 4th - June13th Gray
June 14 - June 23rd Maroon
June 24th Gray
June 25 - July 4th Red
July 5th - July 14th Orange
July 15th - July 25 tahu Yellow
July 26th - August 4 tahu Pink
August 5th - August 13th Blue
August 14th - August 23rd Green
August 24 - September 2nd Brown
September 3rd - September12th Aqua
September 13th - September 22nd Lime
September 23rd Olive
September 24th - October 3rd Purple
October 4th - October 13th Nave
October 14th - October 23rd Silver
October 24 - November 11th White
November 12th - November 21st Gold
November 22nd - December1st Cream
December 2nd - December11th Gray
December 12th - December 21st Maroon
December 22nd Teal



RED
Cute and lovable type, you are picky but always in love ... and liked to be loved. Fresh and cheerful, but can be "moody" at times. Capable with people,
nice, soft, and that can love you for the way you are. Likes people that are easy to talk to, and can make you feel comfortable.

CREAM
Competitive and sportive. Don't like losing and always cheerful! You are trustworthy, and very out-going. You choose love carefully, and don't fall in love easily. But once you find the right one, you don't let go for a long long time.

TEAL
You are mostly interested in your looks. And have high standards in picking love. You think and make a solution precisely, and hardly make stupid mistakes. You like to lead, and is easy for you to make new friends.

GREY
You are attractive, and active. You never hide your feelings, and
express everything that's inside. But can be selfish at times. You want to be noticed, and don't like to be treated unequally. You can brighten up people's day. You know what to say at the right time, and you have a good sense of humor.

GREEN
You get along well with new people. You are not really a shy person, but sometimes you can hurt people's feelings by your words... You like to be loved and noticed by your lover, but mostly you are single, waiting for the right person.

GOLD
You know what's right and what's wrong. You are cheerful and out going. It's hard for you to find the one you want, but once you find the right person, you won't be able to fall in love again for a long time.

PINK
You are always trying your best in everything, and like to help and care for other people. But you are not easily satisfied. You have negative thoughts, and you look for romantic love like in a fairytale.

YELLOW
You are sweet and innocent. Trusted by many people, and have a strong leadership towards relationships. You make good decision and make the right choice at the right time. And always dreaming of romantic relationship.

MAROON
You are intelligent, and know what's right. You like to take things go your way, which can sometimes cause trouble or not thinking about other people's feelings. But you are patient when it comes to love... Once you get a hold of the right person, it's hard for you to find a better love.

ORANGE
You are responsible for your own actions, and you know how to treat people. You always have goals to reach, and are competitive. When it comes to friendship, you find it hard to trust someone, but once you find the right friend, you trust them for ever.

PURPLE
You are mysterious, never selfish and get interested in things easily. Your day can be sad or happy depending on your mood. You are popular between friends but you can act stupid at times, and forget things easily. You go for person that's trustworthy.

LIME
You are calm, but easily stressed out. You get jealous easily, and
complain over little things. You can't get stuck into one thing, but you have a capable personality for everyone to trust you and like you.

SILVER
You are imaginative and shy, but you like trying new things. You like to challenge yourself. You learn things easily, and like "Hard to get". Your love life is normally hard and confusing.

WHITE
You dream and have goals in your life. You get jealous easily and you don't react to things easily. You are different and sometimes thought highly by others.

OLIVE
You are warm and light hearted. You seem to flow well with friends and family. You don't like violence and know what's right. You are kind and cheerful, but don't envy other people easily.

BROWN
You are active and sportive. It's hard for other people to become close with you, but you fall in love easily. But once you find out you can't get something, you give up and let go easily as well.

BLUE
You have low self-esteem, and very picky. You are artistic and like to fall in love, but you let your love pass by, by loving with your mind, not your heart.

NAVY
You are attractive, and love your life. You have a strong feeling
towards everything. And very easily distracted. Once you get angry at someone, it's hard for you to forgive them.

AQUA
Your feelings change suddenly and easily. You are always lonely, and like travelling. You are truthful, but listen and believe other people too easily. It's hard to find love for you, and you get lost in love easily. Sometimes you get hurt by love.

BLACK
You are challenging, and have the "guts". But you don't like changes in your life. And once you make a decision, you keep it that way for a long time.
Your love life is also challenging, and different.

ORANGE
You are responsible for your own actions, and you know how to treat people. You always have goals to reach, and are competitive. When it comes to friendship, you find it hard to trust someone, but once you find the right friend, you trust them for ever. 

credit to : 1001 Rahsia Diri

Mood Untuk Mendownload

annyeonghaseyo ^-^
good morning peeps
hari nie mood sy TERAMAT2 lah baik...
cz mood MENDOWNLOAD sudah kembali....
yipppy....hooray...


bukan apa,sejak sambung belajar kt CIAST nie kn xdk masa nk mendownload 
(alasan yang kuno jer tue...padahal kena blok ngan CIAST)
xpa la... sekurang2 gian nak mendownload dh lepas...
heheheh


sekarang sy berada di BUKIT JELUTONG,
rumah kawan ayah CIK AINIE NOR..
xdk pegi jauh mna pon...still area shah alam jugak...
kisah sebenar yang boleh tercampak di BUKIT JELUTONG nie..
semalam, lect saya bg tahu yang sabtu & ahad ada gangguan elektrik cz ada pembinaan apa 
entah yang berkaitan ngan wayar2 nie...
so ia berkaitan dengan lab yg sy belajar... 
so terpaksa la KELAS GANTI ditunda selepas raya...


tue la sebabnya sy nagn CIK AINIE NOR tercampak kejap di BUKIT JELUTONG...
tdi pulak dengar kata yang gangguan elektrik tue di BLOK J saja...
jz stay di sini weekend minggu ini...



k lah mahu mencari2 movie untuk dibawa balik ke penang 
+
menyiapkan assignment yang belum siap...

jumpa di lain entry...

Thursday, August 11, 2011

Bunga Idaman ??


Petang tadi terlihat kepadaku sekuntum bunga. Kelopaknya indah dan berwarna-warni. Aku cuba mendekatinya tapi niatku terbantut tatkala melihat duri-duri tajam di batangnya; pasti duri-duri itu akan melukai jemariku.

Aku cuba mencium baunya tetapi amat payah lantaran sukar memegangnya. Aku mengeluh sendiri mencari bunga cantik yang bisa kusentuh lalu kuterlihat kepada sekuntum bunga tidak jauh dariku.

Aku menghampiri bunga itu.


Ia nampak cantik dari jauh. Kulihat batangnya yang tidak berduri, lalu aku sentuh dan aku cuba menciumnya tapi tak lama kemudian aku lepaskannya.


Baunya cukup membuatkan aku loya lalu aku terdengar suara manusia lain di belakangku; sepasang adam dan hawa sedang bermanjaan. Lagak mereka sungguh menjengkelkan.


Aku mengumpat di dalam hati; rasa marah bila hukum Tuhan tak diendahkan.
Tak lama kemudian si adam memarahi si hawa. Aku hanya melihat dari jauh seperti menonton drama di televisyen lalu si adam meninggalkan si hawa seorang diri. Dia membiarkan gadis manis itu menangis hiba.


Pada masa yang sama aku terpandang seorang hawa berpakaian serba sopan, sederhana gayanya. Dia berjalan tidak jauh dariku.

Pakaiannya labuh tidak merangsang nafsu. Alangkah senang hatiku melihatnya. Dia berjalan sambil menundukkan pandangannya. Adam di sisi langsung tidak menegur bukan kerana benci tetapi tanda hormat.


Aku tersenyum sendiri teringatkan dua kuntum bunga yang baru tadi aku lihat.


Aku mula bermonolog..


Bunga yang berduri itu pasti susah didekati sang kumbang. Bunga yang busuk itu pasti sudah dihisap madunya oleh sang kumbang lalu kumbang itu meninggalkannya setelah puas madunya dihisap.


Aku melihat kembali ke arah dua hawa tadi lalu aku bingkas bangun.


Siapakah aku?


Aku tergolong dalam kelompok bunga yang mana?


Tiba-tiba aku menangis merenung diriku sendiri...


"Ya Allah! Jadikanlah aku bunga idaman para mujahid... bunga idaman agama! Aku mahu kelopakku indah tanpa sedikitpun kotoran. Jadikanlah aku wanita solehah, wanita mukminah!"


Moga diriku seperti Khadijah, Masyitah, Aisyah, Muthiah dan Ainul Mardiah! Aku ingin menjadi bunga idaman Islam.



- Artikel iluvislam.com





Wednesday, August 10, 2011

20 Perkara Yang Membuatkan Wanita Membenci Lelaki


1






1. MENINGGIKAN SUARA
Tahulah mereka dikurniakan suara yang ‘macho’ tapi kalau nak meninggikan suara sekadar menunjukkan ego, tak eloklah. Ini antara kelemahan lelaki kerana mereka mudah meninggikan suara walaupun pasangannya tidak bersalah.

2. MAIN KAYU TIGA
Bab main kayu tiga ni masalah paling besar. Walaupun dah ada kekasih, mereka sukar untuk setia. Apatah lagi kalau digoda, terus disambar tanpa mempedulikan perasaan kekasihnya.

3. SUKA ‘CUCI MATA’
Kebanyakan lelaki sukar mengawal mata (mata keranjang). Pantang jumpa perempuan cantik dan seksi mulalah mata tu macam nak terkeluar. Walaupun sedang bersama kekasih, si dia tidak akan peduli. Bagi mereka tidak salah kalau sekadar mencuci mata tetapi hati kekasih kenalah jaga juga cik abang!

4. MENGONGKONG
Itu tak boleh, ini tak boleh, sikit-sikit nak kontrol. Segala gerak-geri kekasih dikawal, sampaikan nak berpakaian pun harus ditentukan. Kalau nak keluar ke kedai pun kena repot dulu, kalau tidak mulalah tercetusnya pertengkaran kerana hal sekecil itu. Tetapi, mereka akan melenting pula sekiranya aktiviti-aktiviti mereka disoal siasat oleh kekasih mereka… Macammana tu?

5. EGO
Ini merupakan masalah paling ketara dan merimaskan kaum wanita. Keegoan dan lelaki memang tak dapat dipisahkan. Tetapi ada kalanya lelaki menjadikan keegoan sebagai alasan untuk mereka bertindak tanpa mempedulikan perasaan si gadis. Keegoan membuatkan lelaki mempunyai kuasa veto dalam kehidupan mereka termasuklah memimpin kaum wanita. Tidak salah mempamerkan ego tetapi biarlah kena pada tempatnya.

6. MENIPU
Masalah yang ketara apabila lelaki suka menipu ataupun memberikan alasan yang tak munasabah. Sanggup memungkiri janji dan memberikan alasan yang mereka mempunyai masalah yang tak dapat dielakkan padahal sebenarnya mereka enggan melaksanakan janji mereka sendiri. Ada juga yang sudah berpunya tetapi mengaku solo. Berterus-teranglah wahai kaum lelaki kerana kaum wanita lebih menghormati mereka yang memiliki sifat berterus-terang ini. Sifat menipu dan suka berdolak-dalih ini lama kelamaan akan membuatkan semua gadis akan menjauhi anda.

7. PERASAN
Aduhaiii… lelaki ini cepat perasan terutamanya jika mereka ini berkerjaya baik, berpenampilan menarik dan mempunyai wajah yang hensem. Boleh tu mengaku merekalah yang menjadi lelaki idaman para wanita. Tapi, mungkin pada pandangan seorang wanita mereka ini sederhana sahaja tapi mereka ini yang suka perasan lebih. Bukan semua wanita memandang pada paras rupa, kalau dah terlebih-lebih perasan tuu… Ada wanita yang lebih suka mengutuk dari memuji…

8. MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI
Susah juga kalau dapat yang mementingkan diri sendiri ni. Lelaki selalunya tidak mahu mengalah dan ingin menegakkan pendapat sendiri tanpa mempedulikan luahan pasangannya. Mereka juga suka mendahulukan kemahuan mereka dan jarang hendak mementingkan perasaan kekasih… Egolah katakan! Tidak semestinya pendapat kaum wanita ni tak boleh diguna pakai.

9. KURANG MEMBERIKAN PERHATIAN**
Lelaki kadangkala suka bertindak sambil lewa dan kurang memberikan perhatian tidak kira dalam apa jua urusan. Tetapi kalau urusan yang berkaitan dengan dirinya sendiri, pantas pula melaksanakannya. Jika berkaitan teman wanita, alamatnya… mereka kurang mengambil perhatian. Mengapa ya? Kaum wanita sebenarnya bukan minta diberikan perhatian 24 jam tetapi cukuplah sekadar pasangannya mengambil tahu akan dirinya kerana sifat semulajadi seseorang wanita itu yang ingin bermanja dan dimanjakan.

10. CEMBURU BUTA**
Orang kata cemburu tandanya sayang, tapi kalau cemburu tak tentu pasal dan memanjang saja cemburu, tentu rasa tak selesa juga. Agaknya lelaki yang kuat cemburu ni takut kekasihnya terlepas ke tangan kumbang lain kot. Harus diingat, bukan semua perempuan suka kekasihnya kuat cemburu. Tapi, ada juga sesetengahnya suka apabila teman lelakinya cemburu kerana seolah-olah teman lelakinya amat menghargai dirinya. Jangan cemburu buta sudahlah, malas jugak nak layan kadang-kadang!

11. MATA DUITAN
Jangan tak tahu ada juga lelaki mata duitan atau pun gelarannya ‘lelaki spedo’. Mereka tak kisah nak kikis duit kekasih dengan 1001 macam alasan yang adakalanya tidak logik diterima dek akal fikiran. Kalau kisah perempuan mata duitan kita sudah biasa dengar, tapi kalau lelaki pula yang mata duitan… apa cerita ni?? Takkan masa-masa macam ni keegoan lelaki hilang pulak?!!

12. KOMITED TERHADAP KERJAYA**
Susah kalau dapat teman lelaki yang terlalu komited dengan kerjaya. Mereka ni selalu sangat memberi banyak alasan kerja apabila diajak keluar. Kalau keluar bersama, selalu pula bercerita tentang kerja dan merungut sering dibebani kerja yang menimbun. Bukanlah tidak boleh lelaki mementingkan kerjaya tetapi pandai-pandailah membahagikan masa bersama teman wanita. Paling tidak pun, seminggu sekali luangkan masa menemaninya dan lupakan segala hal berkaitan kerja. Bukannya kaum wanita ni tidak memahami kalau teman lelakinya pandai membahagikan masa…

13. PANAS BARAN
Aduiii… masalah yang boleh menimbulkan fobia terhadap seseorang gadis apabila mendapat kekasih yang panas baran. Pantang silap sikit, mahu dihambur segala kemarahannya. Ada juga kesilapan bermula dari diri sendiri tetapi tetap menyalahkan orang lain. Setakat kena tengking boleh lagi diterima walaupun sebal satu badan tapi, bagaimana kalau siap sepak terajang? Kalau nak sepak terajang carilah mereka yang sepadan dan janganlah berlawan dengan kaum yang lemah bang! Di mana sifat bertanggungjawab dan kepimpinan yang ada? Cuba-cubalah kawal kerana setiap dari kita ada barannya, cuma kena pandai-pandai mengawallah. Kalau dah tak terkawal sangat, tak payah bercintalah cik abang oiii!!!

14. KAKI MEROKOK
Ini satu lagi sifat kaum lelaki yang melemaskan wanita. Asyik berasap sana sini, naik lemas dengan bau dan asap rokoknya. Dalam sehari adakalanya habis sekotak rokok. Kalau habiskan duit dengan makan benda berfaedah tak apa juga, ini tidak… asyik menyedut asap yang tidak menyehatkan. Kalau asap tu membawa kesan pada diri sendiri saja tak apa juga, ini tidak… membawa kesan juga pada orang sebelah menyebelah. Kadang-kadang teman wanita menegur bukannya apa, dia sayangkan kita juga dan tak mahu kita jatuh sakit. Lagipun mereka juga tak nak teman lelaki mereka membazirkan duit dengan merokok.

15. PENGOTOR
Ada segelintir lelaki sukar nak menyedari diri mereka ni ada yang pengotor. Terutama bab meludah atau membuang kahak merata-rata. Yarkkk!!! Ada juga yang jarang basuh seluar, pakai baju yang sama berulang kali, tidak memakai deodarant dan macam-macam lagi sampaikan badan sudah berbau semacam pun dia tak sedar. Tidakkah mereka ini terasa segan apabila menyedari badan sudah berbau?? Entahlah… hanya kaum lelaki yang bersifat pengotor ini saja yang dapat menjawabnya.

16. GELOJOH
Kalau bab makan, lelaki ni agak gelojoh. Macam ‘food machine’. Mereka lemas melihat teman wanita mereka makan terlalu sopan tetapi mereka tidak sedar cara mereka makan yang gelojoh juga melemaskan kaum wanita. Sepatutnya, samada lelaki mahupun wanita patutlah makan dengan bersopan. Buat apa terkejar-kejar?

17. PENTINGKAN KAWAN-KAWAN
Sanggup membatalkan temujanji semata-mata hendak bermain bola sepak ataupun menonton WWF bersama kawan-kawan. Lelaki juga selalu mementingkan kawan-kawan dalam banyak hal. Sekali-sekala bolahlah, jangan pula selalu saja memberi alasan hinggakan masa bersama teman wanita tiada langsung semata-mata untuk menghabiskan masa bersama kawan-kawan. Apa guna bercinta kalau macam tu gayanya? Kalau ada masalah pula, kawan-kawan sebagai tempat mengadu dengan alasan tidak sesuai bercerita dengan si dia. Kalau dah memilih si dia sebagai kekasih, mungkin satu hari si dia juga akan menjadi isteri anda, jadi takkanlah anda selalu hendak merahsiakan sesuatu dari dia. Tak eloklah berbuat demikian, nanti si dia terasa seolah-olah dirinya tidak penting buat anda pula.

18. TIDAK TAHU MEGHARGAI**
Sukar untuk bertemu lelaki yang tahu menghargai perasaan atau pun perbuatan kekasihnya. Ada pula yang berpura-pura tidak mengambil tahu walaupun menyedarinya. Mereka seboleh-bolehnya mahu si dia terang-terangan menunjukkan sikap meghargai mereka ini. Kalau setakat sikit-sikit atau sekadar kiasan tu, alamatnya mereka akan berpura-pura tidak menyedarinya. Apa salahnya sekali-sekala, tunjukkan sikap anda yang menghargainya di atas apa yang cuba dilakukannya terhadap anda seperti memberi hadiah kecil. Setidak-tidaknya ucapkanlah terima kasih setiap kali dia cuba berbuat sesuatu untuk anda.

19. PUTAR BELIT
Lelaki ni ramai yang pakar memutar-belitkan kenyataan walaupun ternyata sememangnya merekalah yang bersalah. Bagi mereka, putar belit ini tak mengapa asalkan si dia mempercayai alasan tersebut dan mereka akan terlepas dari kesalahan sendiri. Sekiranya anda benar-benar menyintai pasangan anda, perkara begini seharusnya tidak berlaku kerana apa akibatnya sekiranya si dia mengetahui juga tipu helah anda suatu hari nanti. Kalau anda tak pandai menyelamatkan keadaan, melepaslah anda! Jujurlah pada pasangan anda.

20. SUKA KONTROL MACHO
Peh! Nak dikatakan macho, ada juga yang tak. hancur je yang lebih kot! Terutama bab sikap, mahu lebih gentleman, berketrampilan dan hensem. Seboleh-bolehnya mereka mahu menampakkan yang diri mereka lelaki sejati dan ada elemen HERO. Tak perlulah nak merasakan diri anda macho kerana wanita sahaja yang layak membuat penilaian terhadap anda. Sekiranya anda rasa diri anda macho, tetapi pada mata wanita tersebut anda tidaklah semacho yang disangkakan, tak guna juga....

Monday, August 1, 2011

What To DO

What To Do lyrics

 by DEMI LOVATO


Tell me what to do about you
I already know I can see in your eyes
When you're selling the truth
'Cause it's been a long time coming
So where you running to?
Tell me what to do about you

You got your way of speaking
Even the air you're breathing
You could be anything
But you don't know what to believe in
You got the world before you
If I could only show you
But you don't know what to do

Tell me what to do about you
Something on your mind
Baby all of the time
You could bring down a room
Oh yeah
This day has a long time coming
I say it's nothing new
Tell me what to do about you

You got your way of speaking
Even the air you're breathing
You could be anything
But you don't know what to believe in
You've got the world before you
If I could only show you
But you don't know what to do

You think about it
Can you ever change?
Finish what you started
Make me want to stay
Tired of conversation
Show me something real
Find out what your part is
Play it how you feel

Tell me what to do, about you
Is there anyway, anything I can say
Won't break us in two
'Cause it's been a long time coming
I can't stop loving you
Tell me what to do about you

You got your way of speaking
Even the air you're breathing
You could be anything
But you don't know what to do believe in
You've got the world before you
If I could only show you
But you don't know what to do
Oooh
You could be anything
But you don't know what to believe in
World before you
Show you
But you don't know what to do
Yeah 

Fasting Day On Ramadhan


assalammualaikum semua...
selamat berpuasa yea...
hopefully jangan ada yang ponteng2 yea ^-*


so even puasa,aktiviti harian perlu diteruskan macam biasa :)
sebagai pelajar sesi pembelajaran perlulah diteruskan macam biasa...
jangan biarkan Bulan Ramadhan yang mulia ini mengganggu aktitivit seharian...
(ace2... macam ustazah pulak yea..)
saja,untuk saling ingt mengingati kn2...


1st time puasa jauh dari family...
(eh bukan dulu penah duk ostel ker...)
maksudnya JAUH dr family... :(


sebelum nie stdy dekat2 ngan umah jer...
so kalo nak apa2 balik jer umah tambah2 masa buat 
diploma tek kej komputer di JMTi dlu...
hhohohho...
15 min jer dr rumah ker JMTi....
dekat kn2...


xpa la...nak wat cam na..
nak sangat kn belajar jauh2...huhuh
rindu nak makan nasi goreng udang made My MAMA bila sahur...
+ makan bersama family....
can wait to go back home "PENANG"