Followers

Wednesday, March 16, 2011

ini surat dari Ani

Perhatian....untuk sesiapa yang ingin mencari jodoh..... 

ini surat dari Ani...


salam...
ani seganla. Dah la kita tak lawa. Biodata ani ada kat bawah. 

Kalau betul ada kawan-kawan yg ikhlas nak berkenalan dengan ani, 
diorang kena terima ani seadanya tau. Maklumlah, ani ni orang bandar. 
Diorang pun kena faham dengan kerja iani. 
Ani ni peramugari, so selalu outstation. 
Ani tak kisah paras rupa, yang penting ikhlas dan SETIA. 
Ani tak suka womanizer dan lelaki hidung belang. 
Sapa2 yang minat ikhlas nak kawan ngan Ani, suruhla diorg add YM Ani yea….. 

Nama: Nursharifah Intan Zulaini Bt Zulyahya 

Nama Panggilan: ani

Umur: 23tahun 
  

Skin: Sowo Matang 
  

Kening: Lentik Sedikit 
  

Rambut: Hitam (xsuke kaler2 rambut) 
  

Alamat: Seksyen 17 Shah Alam, Selangor 
  

Pekerjaan: Peramugari 
  

Hobi: Shopping, Tengok Wayang, Clubbing 
  

Favorite Drink: Soya Campor Cincau, Cappucino 
  

Favorite Food: Seafood, Spaghetti, Pizza Hut, Budu 

Email: 
ani_cute@yahoo.com.my 

p/s: sebarang pertanyaan sila ema il saya.gmbr saya sertakan dibawah.. 




>>>


>>>


>>>


>>>


>>>

>>>


scroll down 
  
>>> 
  
  
>>> 
  
>>>




  
  
  

  
  


kui...kui..kuiiii....
 
aku pon terkene....
 
so x adilll lor kalo korank sume x kene gakkk...
 
hakss,,haksss,hakkk,,,,

 

p/s: jangan marah yea... saja mau menghilangkan tension aja ^-^

No comments: