Followers

Saturday, November 27, 2010

Takdir ALLAH

26Nov2010 ";})();ButtonMouseDown(this);'>blogger-emoticon.blogspot.comadalah hari yang xdpat sy lupakan seumur hidup sy...";})();ButtonMouseDown(this);'>";})();ButtonMouseDown(this);'>
da 2 kejadian yang berlaku hari itu... ALLAH nak beri sy dugaan dan cabaran dalam meniti arus kehidupan yang makin mencabar..

2kejadian ini merupakan salah sy sehingga membuatkan sy menitis air mata...
bila kita alpa dan xmelakukan kesalahan, kita akan terus hanyut dalam melakukan kesalahan tanpa kita sedari bahawa berapa banyak dosa yang telah kita lakukan...
YA ALLAH betapa daif nya ak ini...

sekiranya perkara seperti ini tidak berlaku mungkin sy tidak sedar ag akan kesalahan yang dibuat... sy akui kesilapan itu memang salah sy... mungkin ini adlah pengajran
untuk sy supaya berubah...
YA ALLAH terima kasih kerana menyedarkan ak dr melakukan perkara yang tidak baik...
betapa ak leka dan lali dalam mengikut ajaran MU...
YA ALLAH seseungguhnya ak sangat2 kejam, daif, sombong kerana tidak
mengikut ajaran MU..bantu dan bimbinglah ak untuk meneruskan kehidupan ini..
sesungguhnya Engkau adalah TUHAN ku dan ISLAM adalah AGAMA ku...

blogger-emoticon.blogspot.comeven perkara ini memalukan tapi ia memberi pengajaran untuk
sy tidak melakukannya lagi... [malu xterkira...]
blogger-emoticon.blogspot.com
harap kami diberi peluang untuk berubah dan menjadi yang lebih baik...
semoga ALLAH merestui hubungan kami...
AMIN....


P/S : Aku ingin sedar. Aku ingin berubah. Ya, berubah kepada yang lebih baik. Aku rindu untuk menjadi seorang yang sentiasa ingat kepada yang maha pencipta. Aku harap niat aku ni Allah permudahkan dan usaha aku untuk menjadi seorang yang lebih baik akan diberkati dan ditolong Allah. Segalanya kena bermula dengan solat.
Jika tak lengkap solat seseorang tu, tak teguhlah agama yang ada padanya.

No comments: