Followers

Monday, July 12, 2010

Alhamdulilah sumanya baik2 aja


tadi saya pegi ambik result sy untuk semester4,
agak takut jugak la kot2 da subjek yang kena repeat tapi alhamdulilah sumanya lulus....
dapat 2.62 ja tapi Syukur pada ALLAH...

didalam kesyukuran pada ALLAH itu tersembunyi satu
kekecewaan, kesedihan
saya apabila result saya itu tidak membuatkan parents
saya bangga dengan saya...
Saya tahu walupun dowg tidak menunjukkan riak wajah yang sedih,kecewa
dihadapan saya tetapi saya tahu sebenarnya
dowg sedih n kecewa dengan saya...

Salah satu impian dan cita2 saya adalah untuk menggembirakan parents saya
dengan kejayaan yang saya perolehi...
dan membalas kebaikan, pengorbanan yang telah mereka beri pada saya...
Andai kata Umur saya tidak panjang pon, harapan saya diberi peluang
untuk menggembirakan mereka...

saya Harap dapat memenuhi impian dan cita2 saya itu... :)

No comments: