Followers

Thursday, April 22, 2010

seminar 0h seMinaR part1

pada 17 -18 april 2010 lepas ak telah pegi ke seminar insentif mentor kekayaan dan kejayaan di PARK AVENUE, kedah.. sebelum nya ak telah pon pegi ke seminar kenali potensi diri di HOTEL SUNWAY, seberang jaya.. ia adalah program tuk kita kenali diri dengan mengetahui kekuatan dan kelemahan diri ak.. ternyata banyak jugak kelemahan diri ak yang ak tidak ketahui..
  • disana DR AZIZAN banyak menekankan perkara2 yang positif (+ve)yang perlu disetkan diMinda...sebelum ny ak banyak berfikir perkar2 yang negative dalam hidup ak tapi selepas ak pegi ke 22 seminar banyak yang ak pelajari disana... semUanYa yang POSITIF yang dititik beratkan & ada juga cara bagaimana untuk mejadi kaya... ak juga telah membuat 1senarai yang ak inginkan.. insyALLAH dengan kuasa ALLAH ak aKan memperolehinya tetapi bergantung juga pada uSaha Ku...
  • setiap yang kita minta dari ALLAH perlu JELAS & spesifik pa yang kita inGinkan..insyALLAH, kalo ak sebutnya ari2 xmustahil ak akan memperolehinya... AMIN..sekarang walau pa2 pon yang terjadi, ak sentiasa fikirkan yang positif.. stp yang berLaku ada HikmahNya.. kadaNg2 kita diaTas dan kadang2 kita dibaWah...seMua yang kita laKukan akAn daPat balaSan Nya xkira walaup0n sikIt kebaiKan yang kita bg pada owg lain...skrnG ak menGgunaKan pepaTah ini " WHAT YOU GIVE, YOU GET BACK"... dan banyak lagi yang ak pelajarinya di saNa.. :) ak akan mempraTikan pa yang teLah ak beLajar disAna daLam kehIduPan ku ini..
  • dibaWah iNi adaLah senaRai yaNg ak inGinKan :




1. SAYA MEMPUNYAI MYVI LIMITED EDITION

2. SAYA MEMPUNYAI RM50,000 DALAM ACCOUNT MAYBANK PADA 2011

3. SAYA MENDAPAT CGPA 3.5 DALAM GRADUATION PADA 2011

4. SAYA CANTIK, BIJAK DAN BERJAYA

5. SAYA KAYA

6. SAYA MEMPUNYAI IPHONE

7. SAYA MEMPUNYAI RUMAH BANGLO PADA TAHUN 2015

8. SAYA MEMPUNYAI TUBUH BADAN YANG SIHAT DAN KULIT YANG CANTIK


9. IM A MONEY MAGNET

10. SAYA MEMBAWA KEDUA ORANG TUA SAYA KE MEKAH PADA 2017


12. SAYA MEMPUNYAI BMW M3 PADA 2017(kereta yang ku minati)


  • banyak lagi yang ak ingInkn...biar ak fkir dulu pa yang ak inGinkan... then aKan da sambUngan nYa dari bahagIan iNi.

No comments: